2007年2月13日火曜日

Back to Tokyo

今さっき、名古屋から東京に帰ってきました~。
I just came back to Tokyo from Nagoya!


今回の帰省は、結構密だったよ。
それに3ついい報告があります!
Though it was only 2 and a half day stay with my family, it was very meaningful.
I have three good news to you!


1.家族関係から来ていた傷をもう一個見つけて、神様にお祈りし、開放されました!
I noticed another problem from which I had to be freed, so I prayed to God, and God immediately set me free from it, and filled me with love.

2.ナルニア国物語?を見て、イエス様と人間の罪の話を少しだけ母親にすることができました!
  傷がいっぱいの母親自身の話ではないけれど、心の傷と人の行動・反応・感情の関係の話を、母親とすることができました!
I watched "The Chronicles of Narnia" with my mom, and told her a little bit about Jesus and our sinful nature. I also told my mom about how people who are hurt tend to react or feel in certain situations. My mom has a big bomb in her heart, but she doesn't want to admit it yet. So we talked about her co-workers wounds...


3.帰り際にお父さんに、暇な時にこれ読んでねって聖書を置いてくることができました!
Right before I left home, I went to my father and left my Bible on his bed saying "please read this when you have time"!



特に3はかなり勇気がいった!イエス様、勇気と力を与えてくれてありがとう!!
It took me a lot of courage expecially to do No.3. Thank you Jesus for giving me enough courage and power!




次回の投稿からは、少しの間私のイエス様との歩み・証を書いていこうと思います。
話が長いし、結構暗いかもしいれないけど、よかったら読んでください。
From next post, I will write my walk with Jesus and my testimonies.
My stories will be long and maybe not pleasant to read at first, but if you don't mind, please read them.



じゃあ、おやすみなさ~い!
Good night!



0 件のコメント: