2007年2月15日木曜日

My first walk with Jesus☆


やっとこさ「証」を書ける時がやってきました~!
Finally, I can write my testimony on my blog! yay!!



とりあえず今回は、私がどうやってイエス様と出会ったかを書きたいとおもいま~す。
This time, I will write about " how I met Jesus."






大学2年生の時、ある宣教師方と知り合いになりました。
It was when I was in my sophomore year at college, I got to know this missionary lady, T-san.



その後、よく覚えてないんだけど、たまーにチャーチに行ったりしてました。
I don't remember how I got interested in Christianity, but I began to go to church from time to time.





ある日のこと、教会で、
One day, at church




話の流れで、私がず~~っとず~~~と悩まされてたことを打ち明けることになりました。
I was given a chance to tell her about my nightmare I had had for such a long time.







それは、
It was






蛇の夢。
dreams of snakes.





小学校の時、家の近くで一回だけ蛇をみた。
I saw a snake near my house only once when I was an elementary school student.




私が足を踏み出したところにちょうどにょろ~っていた。
The snake was crawling in the ditch I was about to step over.




ちょーーーびっくりした。
It scared me so badly!



たったそれだけの経験でした。
This is all happened that day.




でも、その日低いところにいると蛇がいる気がして、高いところにしかいられませんでした。
After that, I was too scared to be sitting or standing anywhere lower than chairs.






それ以来、ずーーーっとずーーーーと蛇の夢を見つづけてきたんです。
Since then, I kept dreaming of snakes.






私の夢は毎回同じだった。
My dream was always the same.




私がいて、床がある。
There is a floor and I am standing there.



床にはぎっしり蛇がいる。
The floor is packed with nasty snakes.



緑とかの気持ち悪い蛇。
The color of the snakes are disgusting green.



私はそこを通らなくちゃいけない。
And I have to pass the floor.




それだけの夢。
That's all.





ほとんど毎晩その夢を見てはうなされてました。
Almost every night, I was troubled with this nightmare.




チャーチでその日、この悩みを打ち明けました。
So on that special day, I shared this problem with T-san.




宣教師の人は、私のために祈ってくれました。
T-san prayed for me.



その途端、心の中にすごく暖かいものを感じて、
While T-san was praying for me, I felt something very very warm inside of my heart.





わけもわからず泣いている自分がいました。
And I found myself crying like a child.





その時、その心に感じた熱いもので、イエス様って本当にいるんだ!って思いました。
I thought that Jesus is real because of the warmth in my heart.



その日、「神様、あなたのことを信じます。」ってお祈りをしました。
That very day, I prayed to God and said " Jesus, I believe in you."





祈りって本当に聞かれるんだよね~!!
God really answers our prayers!!!





その時以来、あの夢をまーーーったくみなくなりました!!!
I never had dreamed of snakes since then!!!




その後一回だけ、蛇の夢をみたけれど、
Well, after that, I had a snake dream once actually,




それは白い蛇の夢で、しかも一匹だけだった。
but it was a different dream, and there was only one white snake in it.



神様って、本当すごいよね~!!!
God is soooooooooooooo great!!!




もし、悪夢ばっかり悩まされてる人がいたら、
If you have been troubled with nightmares,



ぜひ教えて下さいね!
please let me know!




あなたのために、お祈りしたいです!
I would love to pray for you!






0 件のコメント: